top of page

Odeta Moro w RMF FM. Jesienna ramówka przyniesie odważne zmiany.


RMF FM szykuje na wrzesień odświeżenie ramówki. Największą niespodzianką jest powrót Odety Moro do regularnej pracy antenowej. Dziennikarka poprowadzi poradnikową audycję „Jak żyć”, którą usłyszymy w sobotnie popołudnia. To kolejny dowód na to, że największa rozgłośnia w Polsce stawia dziś na osobowości radiowe o rozpoznawalnym stylu i wyrazistym głosie.


Do grona prowadzących dołączają także aktorka Julia Wieniawa, która w soboty wieczorem zaprezentuje swój autorski format „Jullycious”, oraz Anna Maria Sieklucka - znana z kina – z programem „PS. I love you”, poświęconym rozmowom z kobietami. W niedziele o poranku antenę przejmie Karol Kosiorowski z „Psiocastem” – kontynuacją jego wcześniejszych spotkań z miłośnikami zwierząt.

Chcieliśmy wyjść poza schemat stabilnej, przewidywalnej ramówki. Badania pokazały nam, że słuchacze oczekują świeżości i nowych głosów, zwłaszcza w pasmach weekendowych i nocnych – tłumaczy w rozmowie z Presserwisem Iwona Bołdak, dyrektorka programowa RMF FM. – Wierzymy, że to właśnie tam możemy pozwolić sobie na odrobinę zaskoczenia.


Wieczory pełne emocji - od true crime po spotkania z gwiazdami


W tygodniu zmiany najbardziej odczują słuchacze późnych godzin. W poniedziałki Aleksandra Filipek zaprosi na „Randkę z gwiazdą”, we środy Olga Herring wprowadzi w świat kryminalnych opowieści z cyklu „Zbrodnie z wyższych sfer”, a w czwartki antenę przejmie Anna Maria Sieklucka.

Weekendowe pasma stają się przestrzenią dla eksperymentów i wyrazistych formatów - od porad Odety Moro po popkulturową energię Julii Wieniawy.


Nowe głosy i powroty


Stacja sięga również po internetowych twórców. Po półrocznej przerwie wraca audycja „Genzie sami w radiu”, a do zespołu RMF FM dołącza Anita Janczak z Radia Wrocław, która początkowo poprowadzi nocne pasma. - Długo szukaliśmy kobiecego głosu o takich walorach. Anita idealnie wpisuje się w nasze potrzeby – podkreśla Bołdak.


Radio z ambicjami większymi niż eter


RMF FM wyraźnie komunikuje, że myśli o swojej ofercie szerzej niż tylko w kategoriach radiowych. – Chcemy być nie tylko radiem, ale producentem treści, które będą atrakcyjne zarówno na antenie, jak i w mediach społecznościowych – dodaje Bołdak.

Tak skonstruowana jesienna ramówka pokazuje, że stacja nie boi się ryzyka, a jednocześnie buduje pomost między tradycyjnym radiem a nowoczesnym odbiorcą.

 
 
 

Komentarze


bottom of page