Odeta Moro w RMF FM. Jesienna ramówka przyniesie odważne zmiany.
- Speech House
- 24 wrz
- 2 minut(y) czytania
RMF FM szykuje na wrzesień odświeżenie ramówki. Największą niespodzianką jest powrót Odety Moro do regularnej pracy antenowej. Dziennikarka poprowadzi poradnikową audycję „Jak żyć”, którą usłyszymy w sobotnie popołudnia. To kolejny dowód na to, że największa rozgłośnia w Polsce stawia dziś na osobowości radiowe o rozpoznawalnym stylu i wyrazistym głosie.
Do grona prowadzących dołączają także aktorka Julia Wieniawa, która w soboty wieczorem zaprezentuje swój autorski format „Jullycious”, oraz Anna Maria Sieklucka - znana z kina – z programem „PS. I love you”, poświęconym rozmowom z kobietami. W niedziele o poranku antenę przejmie Karol Kosiorowski z „Psiocastem” – kontynuacją jego wcześniejszych spotkań z miłośnikami zwierząt.
– Chcieliśmy wyjść poza schemat stabilnej, przewidywalnej ramówki. Badania pokazały nam, że słuchacze oczekują świeżości i nowych głosów, zwłaszcza w pasmach weekendowych i nocnych – tłumaczy w rozmowie z Presserwisem Iwona Bołdak, dyrektorka programowa RMF FM. – Wierzymy, że to właśnie tam możemy pozwolić sobie na odrobinę zaskoczenia.
Wieczory pełne emocji - od true crime po spotkania z gwiazdami
W tygodniu zmiany najbardziej odczują słuchacze późnych godzin. W poniedziałki Aleksandra Filipek zaprosi na „Randkę z gwiazdą”, we środy Olga Herring wprowadzi w świat kryminalnych opowieści z cyklu „Zbrodnie z wyższych sfer”, a w czwartki antenę przejmie Anna Maria Sieklucka.
Weekendowe pasma stają się przestrzenią dla eksperymentów i wyrazistych formatów - od porad Odety Moro po popkulturową energię Julii Wieniawy.
Nowe głosy i powroty
Stacja sięga również po internetowych twórców. Po półrocznej przerwie wraca audycja „Genzie sami w radiu”, a do zespołu RMF FM dołącza Anita Janczak z Radia Wrocław, która początkowo poprowadzi nocne pasma. - Długo szukaliśmy kobiecego głosu o takich walorach. Anita idealnie wpisuje się w nasze potrzeby – podkreśla Bołdak.
Radio z ambicjami większymi niż eter
RMF FM wyraźnie komunikuje, że myśli o swojej ofercie szerzej niż tylko w kategoriach radiowych. – Chcemy być nie tylko radiem, ale producentem treści, które będą atrakcyjne zarówno na antenie, jak i w mediach społecznościowych – dodaje Bołdak.
Tak skonstruowana jesienna ramówka pokazuje, że stacja nie boi się ryzyka, a jednocześnie buduje pomost między tradycyjnym radiem a nowoczesnym odbiorcą.





Komentarze